Inscriere newsletter




Intrebari Frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?

O comandă  online este avantajoasă datorită faptului ca poate fi facută la orice oră, economisind astfel timpul şi costurile deplasării. Totodată poţi primi şi sfaturile de care ai nevoie prin fereastra de chat.

Cand se livrează comanda mea?

Din momentul în care noi am predat coletul curierului, timpii de livrare sunt 24-48 ore. Aceste date iţi vor fi comunicate în momentul în care vei fi sunat pentru confirmarea comenzii, moment în care poţi alege data de livrare. Poti alege şi optiunea de a fi sunat înainte de livrare.

Pot deschide coletul în prezenţa curierului?

Firma de curierat este angajată să asigure transportul coletului către dumneavoastră. Daca apar întrebări ulterioare, nu ezita să ne contactezi.

Pot sa îmi modific comanda?

După finalizarea comenzii, vei fi contactat de către unul din operatorii noştri pentru confirmarea acesteia. În acest moment poţi face modificările dorite.

De ce produsul nu arată exact ca în poză?

Imaginile sunt cu titlu de prezentare şi sunt realizate în perioada de decor a fiecărei specii. Plantele fiind organisme vii, aspectul acestora poate diferi de la plantă la plantă. Plantele îşi modifică aspectul în funcţie de sezon.

Cum stiu dacă plantez corect?

Coletul va fi însoţit de instrucţiuni de plantare. Daca totusi nu eşti sigur/ă că plantezi corect, iţi stăm la dispoziţie la serviciul clienţi sau pe chat.

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

După finalizarea comenzii şi înregistrarea acesteia în baza noastră de date, vei fi contactat de unul din operatorii noştri pentru stabilirea detaliilor legate de comandă. În acest moment poţi face modificările dorite.